دیار آفتاب گزارش می دهد:
برپایی ایستگاه نقاشی در حاشیه راهپیمایی
در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، غرفه فرهنگی و هنری شهرداری اراک با برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای سرود و اهدای کتاب و پرچم به کودکان و نوجوانان، فضایی شاد و معنوی برای شرکتکنندگان در این مراسم ایجاد کرد.